Loading...
Instrucțiuni2019-06-03T11:47:25+00:00

Instrucțiuni

Recomandări pentru lectori:

  • Materialul de prezentare

Doar prezentările în format digital vor fi acceptate. Vă rugăm să predați aceste prezentări cu cel puțin 3 ore înaintea începerii sesiunii dumneavoastră. Laptopuri conectate la proiectoare sunt puse la dispoziția dumneavoastră.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu va fi folosită fără permisiunea acestuia. În cazul în care doriți să introduceți și un material video alături de prezentarea Power Point, vă rugăm să vă asigurați că acestea funcționeză adecvat și în sala de conferință chiar daca s-a verificat în prealabil la centrul de preluare lucrări. Vă rugăm să realizați verificarea în timpul unei pauze de cafea sau prânz înaintea sesiunii în care prezentați lucrarea.

Vă rugăm să rețineți faptul că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

Observație importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a putea folosi prezentările de pe MacBook pe un laptop cu alt sistem de operare, vă rugăm să respectați condițiile de mai jos înainte de a aduce lucrarea la centrul de preluare al lucrărilor.

  • Salvați prezentarea ca și o prezentare Power Point.
  • Folosiți un font comun, precum Times New Roman, Arial, Verdana.
  • Introduceti imagini JPG (nu folositi TIF, PNG sau PICT – există posibilitatea ca acestea să nu poată fi vizibile pe un laptop cu alt sistem de operare).

Vă reamintim că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

Specificații tehnice:

  • Vă rugăm să aduceți prezentarea pe următoarele suporturi portabile: USB stick sau Hard extern
  • Versiunile Power Point care pot fi folosite sunt: 2010 sau 2016.
  • Salvați cu extensia *.ppt- sau *.pps-. Nu folosiți funcția –pack&go-. Asigurați-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate separat pe suportul portabil.
  • Animațiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să se afle în același director.
  • Nu folosiți parole pentru fișiere.
  • Vă recomandăm să folosiți fonturi comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă folosiți Powerpoint.Mac sau Keynote vă rugăm să exportați prezentarea dumneavoastră ca *.ppt- pentru Windows.

Prezentare:

  • Vă rugăm să ajungeți în sală cu destul timp înainte de începutul prezentării dumneavoastră. Comunicați moderatorului detaliile prezentării și faceți cunoștință cu asistentul tehnic. Familiarizați-vă cu telecomanda de proiecție, timer-ul și microfonul.
  • Urmați cu strictețe timpul alocat prezentării și instrucțiunile moderatorilor.

Recomandări pentru moderatori:

Dragi colegi,
Comitetul științific vă mulțumește pentru acceptul dumneavoastră de a modera una sau mai multe sesiuni ale Congresului. Aveți o poziție importantă în asigurarea succesului acestei manifestări. Sperăm că informația următoare vă va fi de folos.

  • Înainte de sesiunea dumneavoastră:
    ¬ Identificați sala de conferințe unde va avea loc sesiunea pe care o moderați și ajungeți la aceasta cu câteva minute înainte de începerea lucrărilor.
    ¬ Faceți cunoștință cu asistentul tehnic responsabil de această sală. Dacă întâmpinați orice problemă, vă rugăm să cereți asistentului tehnic să vă ajute.
  • În timpul sesiunii:
    ¬ Reamintiți audienței să își comute telefoanele pe modul silențios.
    ¬ Începeți sesiunea la timp chiar dacă participarea este redusă.
    ¬ Nu acceptați încălcări ale timpului de prezentare.
  • Anunțuri:
    ¬ Nu este permisă filmarea sau fotografierea pe parcursul sesiunii, în afara celor oficiale.
    ¬ Anunțați schimbările care v-au fost comunicate de organizatori (dacă există).