Loading...
Instrucțiuni2018-12-03T12:15:46+00:00

Instrucțiuni

Recomandări pentru lectori:

  • Materialul de prezentare

Doar prezentările în format digital vor fi acceptate. Vă rugăm să predați aceste prezentări cu cel puțin 3 ore înaintea începerii sesiunii dumneavoastră. Laptopuri conectate la proiectoare sunt puse la dispoziția dumneavoastră.

Prezentarea rămâne proprietatea autorului și nu va fi folosită fără permisiunea acestuia. În cazul în care doriți să introduceți și un material video alături de prezentarea Power Point, vă rugăm să vă asigurați că acestea funcționeză adecvat și în sala de conferință chiar daca s-a verificat în prealabil la centrul de preluare lucrări. Vă rugăm să realizați verificarea în timpul unei pauze de cafea sau prânz înaintea sesiunii în care prezentați lucrarea.

Vă rugăm să rețineți faptul că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

Observație importantă pentru utilizatorii de Macintosh:

Pentru a putea folosi prezentările de pe MacBook pe un laptop cu alt sistem de operare, vă rugăm să respectați condițiile de mai jos înainte de a aduce lucrarea la centrul de preluare al lucrărilor.

  • Salvați prezentarea ca și o prezentare Power Point.
  • Folosiți un font comun, precum Times New Roman, Arial, Verdana.
  • Introduceti imagini JPG (nu folositi TIF, PNG sau PICT – există posibilitatea ca acestea să nu poată fi vizibile pe un laptop cu alt sistem de operare).

Vă reamintim că nu este permisă prezentarea de pe laptopurile personale!

  • Centrul de preluare al prezentărilor

Este amplasat în cadrul locației manifestării (Centrul regional de Afaceri – CRAFT), cu următorul orar:

  • Joi, 6 Iunie 2019 09:00 – 18:00
  • Vineri, 7 Iunie 2019 7:30 – 19:00
  • Sâmbătă, 9 Iunie 2019 8:00 – 14:00

Specificații tehnice:

  • Vă rugăm să aduceți prezentarea pe următoarele suporturi portabile: USB stick sau Hard extern
  • Versiunile Power Point care pot fi folosite sunt: 2010 sau 2016.
  • Salvați cu extensia *.ppt- sau *.pps-. Nu folosiți funcția –pack&go-. Asigurați-vă că toate fișierele cu filme sunt salvate separat pe suportul portabil.
  • Animațiile flash nu pot fi proiectate.
  • Toate fișierele trebuie să se afle în același director.
  • Nu folosiți parole pentru fișiere.
  • Vă recomandăm să folosiți fonturi comune: Times New Roman, Calibri, Verdana, Arial.
  • Dacă folosiți Powerpoint.Mac sau Keynote vă rugăm să exportați prezentarea dumneavoastră ca *.ppt- pentru Windows.

Prezentare:

  • Vă rugăm să ajungeți în sală cu destul timp înainte de începutul prezentării dumneavoastră. Comunicați moderatorului detaliile prezentării și faceți cunoștință cu asistentul tehnic. Familiarizați-vă cu telecomanda de proiecție, timer-ul și microfonul.
  • Urmați cu strictețe timpul alocat prezentării și instrucțiunile moderatorilor.

Recomandări pentru moderatori:

Dragi colegi,
Comitetul științific vă mulțumește pentru acceptul dumneavoastră de a modera una sau mai multe sesiuni ale Congresului. Aveți o poziție importantă în asigurarea succesului acestei manifestări. Sperăm că informația următoare vă va fi de folos.

  • Înainte de sesiunea dumneavoastră:
    ¬ Identificați sala de conferințe unde va avea loc sesiunea pe care o moderați și ajungeți la aceasta cu câteva minute înainte de începerea lucrărilor.
    ¬ Faceți cunoștință cu asistentul tehnic responsabil de această sală. Dacă întâmpinați orice problemă, vă rugăm să cereți asistentului tehnic să vă ajute.
  • În timpul sesiunii:
    ¬ Reamintiți audienței să își comute telefoanele pe modul silențios.
    ¬ Începeți sesiunea la timp chiar dacă participarea este redusă.
    ¬ Nu acceptați încălcări ale timpului de prezentare.
  • Anunțuri:
    ¬ Nu este permisă filmarea sau fotografierea pe parcursul sesiunii, în afara celor oficiale.
    ¬ Anunțați schimbările care v-au fost comunicate de organizatori (dacă există).

Recomandări pentru E-postere:

Participanții ale căror rezumate sunt selectate pentru prezentare E-Poster, sunt rugați să pregătească în format power point sau pdf, un slide conform modelului pe care îl veți primi pe e-mail în momentul confirmării acestuia ca prezentare poster.

Posterul electronic sau E-posterul va fi afișat la fața locului pe un ecran mare LCD și va fi disponibil pentru vizualizare în orice moment pentru participanți.
E-posterul nu necesită printare!

Toti autorii vor fi contactați în legătură cu detaliile de prezentare ale E-posterului.

Autorul prezentator trebuie să fie la locul prezentării cu 10 minute înainte de începerea sesiunii de E-postere. Fiecărui poster îi sunt alocate 7 minute de prezentare care includ 2 minute pentru discuții.

Instrucțiuni pentru prezentarea E-poster:

  • Prezentare în format Power Point (PPT), un slide conform modelului atașat în e-mail-ul de confirmare, limba română.
  • Vizionarea și jurizarea E-posterelor se va desfășura în cadrul sesiunilor dedicate secțiunii, când este obligatorie prezența unuia dintre autori pentru prezentarea posterului.
  • Sunteți rugați să predați lucrarea pe un memory stick cu minim 3 ore înainte de prezentare la Centrul de preluare lucrări din incinta locației
  • Intervalul orar de afișare a E-posterelor este:
    ¬ Joi, 6 Iunie 2019 15:00 – 19:00
    ¬ Vineri, 7 Iunie 2019 08:00 – 12:00
  • Evaluarea E-posterelor va avea loc în data de 7 Iunie 2019 între 13:30-14:30 de către o comisie stabilită de comitetul științific.
  • În acest interval, este recomandat ca autorul prezentator să fie prezent pentru evaluare.